22 Ekim 2013 Salı

devam.

biraz saçmalamayı severim. uzun ara vermesem iyi olcak artık. çok fazla değişen bişey yok ya da var. her şey gibi bu da karışık bi durumda. yurda dönüş yaptık çok oldu. her şey bıraktığım gibi sanki. 8 yıl aradan sonra kürkçü dükkanındayız. ama bi kurtlanma bi yerinde duramama durum devam ediyor, alışkanlık.

yapmak istediklerim, şu güne kadar yaptıklarım, yapmaya devam ettiklerim hepsi aynı anda gün geçtikçe fazlalaşıyor ama yine de bişeylerin eksik olduğunu hissediyorum. bu zamansızlık, mekansızlık gibi bişey. bu biraz da yapmak istemediğim şeylerden de kaynaklanıyor olabilir. bunun farkındayım da aptala yatıyor gibiyim. başka bi boyut kazanmalı bazı şeyler, bu da benim sayemde olabilecek bişey, saf gibi beklemekle olmuyor maalesef. aynı şeyleri tekrarlamaktan sıkılmaya başlamak ve bunun da devamlı tekrarlaması da benim yüzümden. aslında baya basit ve net.

neyse. devam eden süregelen insan hal ve tavırları da beni baymakta. uzaktayken daha iyiymiş, kafaya takmak umursamak değil de benimkisi, garipsemek. yine kısa yazdım ama yazamam gereken başka şeyler var. başka bir boyutta yazmaya devam edeceğim, bu kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder